mydoodling

Alla inlägg under juli 2010

Av Linda Hammarström - 30 juli 2010 20:42

har beställt lite saker från hööks idag :D två par ridbyxor, ett par helskodda och ett par som bara har vanlig sadelskurning, en vinter jacka, en väst och 4 par ridstrumpor :P  så nu ska jag nog klara mej ett tag :) och nu är de bara (typ) en månad kvar tills jag fyller år! :D och det jag önskar mej är pengar till körkort och bil :) så nu slipper ni grubbla på vad ni ska ge mej ;D hehe :) men önskar mej även presentkort hos h&m, hööks, bikbok mm :) och vad som är typiskt är att igår bestämde jag mej för att åka till leksands trafikskola idag men dom hade semesterstängt -.-'  ska tydligen inte få tag på nån trafikskola, så den 5 aug blir det att dra dit ist för då har dom öppet igen. men nu ska jag kolla på tv och mysa lite :)


Christian<3

Av Linda Hammarström - 28 juli 2010 17:05

idag så kom min moster hit för att hämta sin hund :) men även för att hjälpa till att hämta mormors häst så att vi kunde duscha honom :) så vi åkte ut till stallet där han står, lastade honom och sen styrde vi bilen hem till mormor och morfar :P  lastade ur honom på garage uppfarten och började tvätta x) inte så ofta man har en häst stående på garage uppfarten som blir tvättad x) nej medans andra tvättar bilar på deras garage uppfart så tvättar vi hästar xD

sen åkte vi tillbaka med honom och sen åkte jag och mormor ner till gammelmormor för att tvätta hennes fönster :) när vi kom hem lagade mormor plättar :) och nu blir det facebook ett tag sen tv :P

och imorn åker jag även hem så de blir till att packa iordning mina grejer :P

äntligen får jag se min älskling igen :)<3

Av Linda Hammarström - 26 juli 2010 15:38

Nu har jag tvättat nästan alla mormors fönster, har bara några enstaka kvar :P men dom tar jag imorn x) nu ska jag nog sätta mej och kolla på tv sen blir det nog mat :) fläskfilé och potatis, mumms :D


Av Linda Hammarström - 25 juli 2010 19:15

nu sitter jag hemma hos mormor och morfar :) blir här tills på torsdag då jag åker med morfar upp till mamma sen tar jag tåget hem till min bajs och min älskade karl :)<3 saknar min andra hälft. men imorn ska jag iaf tvätta mormors fönster sen får vi se om min farmor är hemma, isf går jag nog dit och hälsar på henne :) annars tar jag det på tisdag lr onsdag :) ska även få rida mormors islänning :) de ska bli kul för jag har inte kunnat rida sen praktiken :/ saknar det. och nu är det förresten inte långt kvar tills jag fyller 18! :D jippie! x)


ha det :)

<3

Av Linda Hammarström - 24 juli 2010 18:36

För ett år sen blev det du och jag. Det här året har vart det bästa i mitt liv. Du gör mitt liv helt. Du gör mitt liv underbart att leva. Du får mig att skratta och le. När du ser på mig känner jag mig vacker och älskad. Och nu, ett år senare, när du frågade om jag ville gifta mig med dig kunde jag inte vara lyckligare. Jag älskar dig så otroligt mycket älskling! <3


Du och jag för evigt<3

 

  

Av Linda Hammarström - 23 juli 2010 19:04

ja denna dag har då inte bjudit på nå mkt inte. har tvättat och hämtat ut mina p-piller, älskling har även köpt ett sim-kort så nu kan man nå han igen :P sen köpte vi jordgubbar men de fanns typ inga :s och dom vi hitta var inte dom bästa men men :P nu har vi nyss ätit taco :) sen antar jag att det blir tv och mys i soffan som vanligt x) hehe :)

ha det ;)

Av Linda Hammarström - 22 juli 2010 12:48

idag har jag diskat, bakat och diskat igen :P måste göra sånt ibland oxå.

men nu sitter jag framför datorn i min karls tröja :) har kommit på att pojkvännens kläder är rätt sköna ;) speciellt när man har tröttnat på sina egna :P   

men nu vill jag att mitt hjärta ska komma hem nu   

imorn ska jag gå ner och hämta ut mina nya p-piller :) var ner idag men då var dom slut så dom beställde hem nya så att jag kunde få dom :P hehe :)

men nu ska jag laga mat :)

Av Linda Hammarström - 21 juli 2010 19:46

idag åkte jag till ludvika för att träffa söta carro :) var jätte länge sen sist :) så de va trevligt att få träffa henne igen :D med sej hade hon lilla sötingen Theodore :) en riktig gullunge de där :P vi gick på stan, åt på donken och badade :) både jag och carro kan nog konstatera att Theodore tyckte de va kul att bada i sjön :P han plaska och plaska :P

igår kom älsklingen hem med blommor och choklad :)<3 älskar honom<33


clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besökare

besöksräknare

Presentation


Här kommer jag att försöka uppdatera om allt som händer i mitt (hektiska?) liv.
Jag har ett år kvar på gymnasiet och bor i en tvåa tillsammans med min pojkvän och min katt.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards