mydoodling

Direktlänk till inlägg 5 september 2010

jobb och projektarbete

Av Linda Hammarström - 5 september 2010 17:58

jobbat hela helgen och ska jobba dom två kommande helgerna oxå. red frisco igår på uppvisningen för alla allmänhetensdags besökare :p så idag tog jag ut honom på en skön tur i skogen :) min lilla plupp :)<3

jusst nu sitter jag i soffan med datorn i knät och får fotmassage av älskling<3 älskar honom så otroligt mkt :)<3<3<3

imorn ska jag till stallet igen :P har ridning då både på förmiddagen och eftermiddagen :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Hammarström - 1 oktober 2010 07:53

usch vad mkt som snurrar i min hjärna. har så mkt som jag måste hinna göra på kort och lång tid..  dels skolarbetet.. har några uppgifter som jag måste göra klart tills nästa vecka. sen ska jag försöka mej på matte b i år oxå så jag har en mindre kur...

Av Linda Hammarström - 23 september 2010 18:26

gjorde historie provet idag, skönt att sitta hemma och göra det :P såna prov gillar jag nästan bättre x) i tisdags bokade jag riskettan och fem körlektioner :) ska kolla när halkbanan är oxå :P sen boka kunskapsprovet och uppkörningen :D fast det kom...

Av Linda Hammarström - 17 september 2010 15:17


opps, har visst gått en vecka sen sist. dåligt linda.. vad har hänt sen sist då? inte mkt. i tisdags var jag på teori lektion på körskolan som vanligt, i onsdags gjorde jag negerbollar som jag har längtat efter länge :P tror jag ska gå och ta en nu :...

Av Linda Hammarström - 11 september 2010 18:59

sitter nu hemma ensam för chrille jobbar.. ganska tråkigt men vad ska man göra åt saken. har faktiskt lust att gå ut ikväll men det är ju lite sent påtänkt nu.   har bajs ont i ryggen oxå, och det gjorde att det var pain in my ass att jobba idag....

Av Linda Hammarström - 8 september 2010 20:35

är så jädrans förkyld, näsan rinner, huvudet dunkar,  feber till och från, hes, hals ont och ont i bihålerna. kul! (y) blir hemma imorn men ska försöka gå till skolan på fredag, måste vara frisk i helgen :P men börjar bli bättre i halsen iaf :) var t...

clock

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besökare

besöksräknare

Presentation


Här kommer jag att försöka uppdatera om allt som händer i mitt (hektiska?) liv.
Jag har ett år kvar på gymnasiet och bor i en tvåa tillsammans med min pojkvän och min katt.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards